Adresa: Trg Marnjiva 23, 23272 Kali, HR

Uredovno vrijeme: 7:00 - 15:00 sati

Telefon: 023 281 800; Telefax: 023 281 801

Prva edukativna radionica za iznajmljivače privatnog smještaja

Objavljeno: 15. Travanj 2015.

Svjesni kako je obiteljski smještaj važan segment koji čini više od 60% naših smještajnih kapaciteta, kao i generalnog dojma kako je sektor prepušten sam sebi, a također i činjenice kako se povećanjem kvalitete smještaja u postojećim kapacitetima, podizanjem razine usluga, kao i svijesti o složenosti segmenta sunca i mora, mogu stvoriti preduvjeti za jačanje glavne sezone te produženje iste, Turistička zajednica Zadarske županije u suradnji sa sustavom lokalnih turističkih zajednica pokreće:

 

PROJEKT OZNAČAVANJA KVALITETE
(LABELLING)
U OBITELJSKOM SMJEŠTAJU

 

U svrhu provedbe edukacijskog dijela projekta Turistička zajednica Zadarske županije s Turističkom zajednicom Općine Kali Vas poziva na

 

EDUKACIJSKU RADIONICU ZA PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE

 

za destinaciju: OTOKE PAŠMAN I UGLJAN

 
četvrtak 16. travnja 2015., u Kalima - OPĆINSKI DOM, vijećnica,
Trg Marnjive 23, 23272 Kali  u 16.00 sati.

EDUKATIVNA RADIONICA ZA IZNAJMLJIVAČE PRIVATNOG SMJEŠTAJA

 

Organizatori: Turistička zajednica Zadarske županije i Turistička zajednica općine Kali

 

PROGRAM RADIONICE

 

Pozdravna riječ domaćina: Duško Vidov, načelnik Općine Kali

                                               Ina Kolega, direktorica TZO Kali

 

Moderator radionice: Nedjeljko Pinezić, predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja HGK

 

Prezentacije izlagača trajati će 10-tak minuta s prostorom za pitanja i odgovore

 

I. JAVNI SEKTOR
1.˝Prezentacija projekta standardizacije, edukacije i označavanja kvalitete u obiteljskom smještaju˝
– Turistička zajednica Zadarske županije; predstavnik
2.˝Zakonske novosti za pružatelje ugostiteljskih usluga u domaćinstvu" - Ured državne uprave u Zadarskoj županiji, Služba za gospodarstvo, Odjel za turizam i ugostiteljstvo (izlagati će osoba koju odredi pročelnik/pročelnica)
3.˝Nadležnosti Turističke inspekcije prema pružateljima ugostiteljskih usluga u domaćinstvu˝ – Služba inspekcijskog nadzora-Područna jedinica Split (izlaganje kao pod 2.)
4.˝Nadležnosti Carinske inspekcije prema pružateljima ugostiteljskih usluga u domaćinstvu˝ - Ministarstvo financija, Carinska uprava, Carinski ured Zadar (izlaganje kao pod 2.)
5.˝Obaveze pružatelja ugostiteljskih usluga u domaćinstvu prema turističkoj zajednici˝ - Ina Kolega, direktorica turističkog ureda TZO Kali
6.˝Sigurnost u turizmu˝ - Policijska uprava Zadarske županije (izlaganje kao pod 2.)

  • Kratka stanka za kavu i osvježenje

 

II. REALNI SEKTOR

1.˝Prijem gostiju˝ - Zdravko Kvito, voditelj prodaje, TN ˝Zelena Punta˝, Kukljica

2.˝Pospremanje i uređenje sobe˝ - Branka Dragulj, voditeljica domaćinstva, TN ˝Zelena Punta˝

3.˝Usluživanje doručka˝ - Petar Kereš, voditelj ugostiteljstva TN ˝Zelena Punta˝

4.˝Povećanje energetske učinkovitosti, smanjenje troškova i podizanje kvalitete kroz automatizirano upravljanje trošilima˝ - Sonja Vranešić, direktorica Darsonik d.o.o.,Zagreb

5.˝Značaj kvalitetne fotografije za promociju u turizmu˝ - Ante Barjašić, fotograf

6.˝Internet marketing: Izrada web stranica za online promidžbu smještajnih kapaciteta˝ -Vinko Baković, dizajner, Identity Design, Zadar

7.˝Značaj dobrog domaćinstva i suradnje u destinaciji na primjeru dobre prakse ˝Kvarner family˝ - Nedjeljko Pinezić, Quanarius d.o.o., Krk